środa, 23 marca 2011

Candy u Stokrotek Dwóch

Dziękuję za komentarze, są takie miłe, że od razu sobie myślę, co by tu dalej zrobić! Chociaż czasami mam wrażenie, że pod blogami obowiązuje zasada zostawiania tylko miłych tekstów - a ja naprawdę ucieszę się z konstruktywnej krytyki! Śmiało!

A tak z innej beczki - biorę udział w candy. Staram się nie robić tego za często, bo... mi głupio :O). Mój blog jest świeży, sama jeszcze nic nie mogę zaproponować. No, ale nie mogłam oderwać wzroku od tych szydełkowych tworów i dałam się skusić. Zobaczcie same -> klik .

2 komentarze :

  1. Hehehe wcale Ci się nie dziwię, bo Stokrotka to ma takie cudeńka na szydełku wydziergane, że oczy na wierzch wychodzą :) A torba wyszła Ci superaśna z tej spódnicy, mąż ma rację! Ja z kolei jestem na etapie dziergania tobołka na szydełku, ale jeszcze z dzień mi zejdzie jak nic :P Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęcasz czas, żeby powiedzieć, co myślisz. Czytam wnikliwie wszystkie komentarze i staram się korzystać z konstruktywnej krytyki. Miłego dnia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...