wtorek, 24 grudnia 2013

Pięknych świąt!



Chciałabym napisać coś takiego, co powie wszystkim moim TuZaglądaczom, że bardzo się cieszę, że są i że bez nich na pewno nie byłoby mnie tu tak długo, ale zasycha mi w gardle, a palce drętwieją z tremy.

Życzę Wam pięknych świąt - takich, o jakich marzycie.
Zazwyczaj składam życzenia według tego, czego sama sobie bym życzyła - w tym przypadku byłyby to święta z rodziną, w bliskości, bez głupich kłótni o nic, pełnych dziecięcej radości, głębokich rozmów, odkrywania Boga - ale na pewno możecie do tego dodać własne pragnienia. Tego wszystkiego, co przyszło Wam do głowy, gdy czytaliście moją listę życzeń! Niech się dzieją cuda!
Dziękuję, że zaglądacie!
Monika
Ps. Pytacie mnie o rybki, bom ciapa i zapomniałam napisać, skąd przepis!
Proszę bardzo, częstujcie się: korzenne rybki w ciescie francuskim.

9 komentarzy :

  1. Wspaniałych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wspaniałych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Poświętach :P
    A te trzy rybki to własnołapny wytwór? Paszteciki jakieś cycuś?
    Pozdruffka
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! To są korzenne rybki w cieście francuskim z kotlet.tv. Muszę wrzucić link, bo są super łatwe i efektowne!

      Usuń
  4. Bardzo mnie zaintrygowały te paszteciki rybne... muszą być pyszne :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dobrze wyglądają, a są banalnie proste! Więcej takich poproszę ;).

      Usuń
  5. A ja dopiero teraz czytam, bo byłam wyrwana z życiorysu. Bardzo smakowite rybki:) A u mnie ciasto francuskie leży w lodówce i czeka, aż się za nie zabiorę. Codziennie mam na nie inny pomysł i kto wie, czy ostatecznie nie zamienię go w rybki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęcasz czas, żeby powiedzieć, co myślisz. Czytam wnikliwie wszystkie komentarze i staram się korzystać z konstruktywnej krytyki. Miłego dnia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...