sobota, 1 marca 2014

Jak dodać zdjęcie w canvie?

Dostałam wczoraj maila, jak dodać własne zdjęcia w canvie. To może malutki tutek? :)

Pokażę to na przykładzie grafiki na blog. Po zalogowaniu wita nas taki ekran:




W naszym przykładzie wybieramy "blog graphic" i widzimy taki ekran:



Z boku w menu wybieramy "Uploads"


Teraz wybieramy żółty kwadracik "Uploads" (zaznaczony strzałką), a następnie "Upload your own image" i wybieramy zdjęcie z komputera, które chcemy dodać.


Dalej już wszystko działa tak, jak inne elementy w canvie - łapiemy i upuszczamy w dowolnym miejscu. Włala ;)))

4 komentarze :

  1. Że też tobie się chce to opracowywać, a przede wszystkim, że znajdujesz na to czas... Ale na pewno się komuś przyda, tak jak mi rady z poprzednich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat miałam chwilkę wczoraj na kursie :)) Ale generalnie ostatnio znów widzę, że im mniej mam czasu, tym więcej mi się udaje zrobić. Oby ten trend trwał ;).

      Usuń
  2. Super tutorial ! Dziękuje za pomoc :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęcasz czas, żeby powiedzieć, co myślisz. Czytam wnikliwie wszystkie komentarze i staram się korzystać z konstruktywnej krytyki. Miłego dnia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...